jueves, 24 de octubre de 2013

Hola bon dia!!!

Ahir vaig acabar el dossier de Tècniques de Recerca.  M'ha ocupat 12 pàgines. En aquest dossier he explicat quins materials tinc disponibles per elaborar el treball i de quina manera ho faré. Ja tinc una part de la nota del TDR feta!!
En quant al treball escrit, estic ja redactant i el meu tutor corregint-lo.  Em sembla que vaig força bé. Aprofitaré aquestes setmanes per redactar i redactar perquè després vindràn els exàmens i no tindré tant de temps. També he fet la portada i l'índex del meu treball.
En quant a la part pràctica intentaré posar-me ja en contacte amb un afectat per un error judicial i fer-li una entrevista.


Ganamos justicia más rápidamente si hacemos justicia a la parte contraria.
Mahatma Ghandi.




No hay comentarios:

Publicar un comentario